عمومي عمومي .

عمومي

 چرا تب­لت ايسوس به اينترنت وصل نمي­شود؟

تب­لت ايسوس يكي ديگر از محصولات شركت ايسوس است كه كاربران با اعتبار شركت ايسوس سمت آن رفته و براي استفاده­هايي مانند بازي براي كودكان، تماشاي فيلم، كار­هاي گرافيكي و... اقدام به خريد آن مي­كنند. در كنار قابليت­هايي كه تب­لت ايسوس دارد از قبيل نصب اپليكيشن­ها، بازي­ها، اجراي فيلم و موسيقي بايد حتما و در اوليه­ترين نياز كاربر بايد بتواند به اينترنت وصل شود. اگر متوجه شديد كه تب­لت شما به اينترنت وصل نمي­شود نياز داريد تا براي پاسخ به سوالات خود و تعميرات تخصصي تبلت مقداري وقت صرف خواندن اين مقاله كنيد.

چگونه تب­لت به اينترنت وصل نمي­شود؟

در دو حالت ممكن است وسايل الكترونيكي شما به اينترنت متصل نشوند، يك شما تلاش مي­كنيد تا اينترنت همراه تب­لت خود را وصل كنيد و مي­بينيد كه با روشن كردن داده­هاي تب­لت خود قادر به استفاده از اينترنت نيستيد. يا در زماني كه سعي مي­كنيد به واي­فاي محل كار يا منزل وصل شويد متوجه مي­شويد كه نمي­توانيد.

پس نياز داريم تا شرايط برقرار نشدن ارتباط تب­لت شما با اينترنت را بررسي كنيم و به شما ياد بدهيم كه چگونه مي­توانيد مشكلات اينترنت تب­لت ايسوس خود را برطرف كنيد. وصل نشدن تب­لت به اينترنت يكي از مهم ترين مشكلات است.

وصل نشدن تب­لت ايسوس به داده­هاي موبايل

اگر تب­لت شما با روشن كردن داده­هاي به اينترنت وصل نمي­شود و در اتصال به شبكه­هاي مجازي يا مرورگر خود مشكل داريد بايد بدانيد كه با خواندن اين بخش مي­توانيد اطلاعات خوبي راجع به اين مشكل بدست آوريد.

 

تعميرات تخصصي تبلت

 

  1. اول از همه بايد بدانيد كه براي وصل شدن به اينترنت نياز داريد كه بر روي تب­لت خود سيم كارت قرار دهيد، اين مشكل فقط در صورتي كه بخواهيد به اينترنت همراه وصل شويد وجود دارد و اگر به اينترنت واي فاي وصل شويد مشكلي از اين لحاظ نخواهيد داشت. پس براي وصل شدن با ديتاي تب­لت خود حتما بايد بر روي تب­لت سيم كارت قرار دهيد.
  2. دومين چيزي كه بايد چك كنيد اين است كه سيم كارت شما در موقعيتي كه در آن لحظه قرار داريد آنتن دهي كافي داشته باشد. به عنوان مثال در موقعيت­هاي كوهستاني يا نقاط كور دكل­هاي مخابراتي قابليت آنتن دهي وجود ندارد در نتيجه شما قادر به وصل شدن به اينترنت نيز نخواهيد بود.
  3. اگر دو مورد بالا را چك كرديد فكر مي­كرديد كه بايد اينترنت همراه تب­لت ايسوس شما درست كار كند اما نمي­كند نياز است كه دستگاه خود را ري استارت يا خاموش و روشن كنيد، كه با ري ست شدن تب­لت امكان دوباره وصل شدن دستگاه شما به اينترنت بيشتر خواهد بود.
  4. اگر با انجام تمام مراحل بالا باز هم قادر به وصل شدن به اينترنت نبوديد، با تماس با پشتيباني شركت ارائه دهنده خدمات سيم كارتتان علت وصل نشدن اينترنت دستگاه تان به اينترنت را بررسي كنيد. و جوياي مشكل و برطرف كردن آن شويد.

وصل شدن تب­لت ايسوس به اينترنت يكي از مهم ترين وظايف آن است

وصل نشدن تب­لت به واي­فاي

مشكل وصل نشدن تب­لت به اينترنت يكي ديگر از مواردي است كه ممكن است براي شما ايجاد مشكل كند. اگر شما نيز در اتصال تب­لت خود به اينترنت واي فاي مشكل داريد ادامه اين مقاله به آن پرداخته مي­شود.

بيشتر بدانيد: sanat-tormoz.farsiblog.com

 

تعمير تبلت

 

در دو حالت مي­توان وصل نشدن دستگاه به اينترنت مودم را بررسي كرد.

  1. فقط تب­لت شما به اينترنت متصل نمي­شود

اگر فقط مشكل تب­لت شماست كه به اينترنت وصل نمي­شود بايد يك بار واي فاي تب­لت خود را خاموش و روشن كنيد و اگر ديديد مشكل برطرف نمي­شود كل دستگاه را يك بار خاموش روشن كنيد با ريست شدن تنظيمات اشتباه احتمالي يا اتفاقاتي كه ممكن است باعث وصل نشدن تب­لت شما به اينترنت شود احتمال دوباره وصل شدن تب­لت­تان به اينترنت را افزايش دهيد

  1. ديگر دستگاه­ها نيز در وصل شدن به اينترنت مودم مشكل دارند.

اگر به جز دستگاه شما ديگر دستگاه­ها نيز در وصل شدن به اينترنت مودم مشكل دارند بايد اتصالات و تنظيمات مودم خود را بررسي كنيد و در صورت درست نشدن با پشتيباني شركت سرويس دهنده اينترنت خود تماس بگيريد.

كلام آخر

در اين مقاله به مشكل وصل نشدن تب­لت به اينترنت همراه و مودم پرداختيم و راه­كار­هايي براي بررسي چرايي كار نكردن آن­ها ارائه داديم. اميدواريم اگر شما هم دچار چنين مشكلاتي شده ايد توانسته باشيد با خواندن اين مقاله توانايي تعميرات تخصصي تبلت را پيده كرده و مشكل خود را برطرف كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۲۹ توسط:ortega موضوع:

5 مرحله آسان نحوه تعمير تلويزيون آبخورده

اگر مي خواهيد بدانيد كه چگونه تلويزيون آسيب ديده از آب را تعمير كنيد، اين مقاله عالي براي شماست! براي تعمير تلويزيون آسيب ديده در اثر آب، بايد اجزاي خيس شده را خشك كنيد. علاوه بر خشك كردن آن، مراحلي وجود دارد كه بايد قبل و بعد از آن انجام دهيد. از اين رو، ما مراحل تعمير تلويزيون آسيب ديده از آب و اقدامات ايمني را كه بايد قبل از تعمير خود تلويزيون انجام دهيد، نوشتيم. در مرحله بعد، ما اقدامات پيشگيرانه اي را ارائه كرديم كه مي توانيد براي محافظت از تلويزيون خود يا تعمير تلويزيون آبخورده انجام دهيد تا در نهايت مجبور به تعمير آنها نشويد.

مراحل تعمير تلويزيون آسيب ديده از آب

قبل از تعمير صحيح تلويزيون آسيب ديده در اثر آب، ابتدا بايد مراحل زير را انجام دهيد:

خاموش كردن تلويزيون

به طور طبيعي، شما نمي توانيد تلويزيون آسيب ديده از آب خود را در حالي كه به برق متصل است تعمير كنيد زيرا آسيب بيشتري به شما وارد مي كند. آب با استفاده از برق به اجزاي الكتريكي تلويزيون شما آسيب مي رساند. بنابراين، هميشه به ياد داشته باشيد كه تلويزيون خود را خاموش كرده و آن را از برق بكشيد. اين كار را بلافاصله پس از تماس تلويزيون با آب انجام دهيد.

دور كردن از ناحيه مرطوب

پس از خاموش كردن و جدا كردن آن از برق، تلويزيون خود را به يك منطقه خشك منتقل كنيد تا بتوانيد آن را جدا كرده و تعمير كنيد. اگر وسايل ديگري هستند كه با آب در تماس هستند، آنها را نيز جابجا كنيد. پس از اقدامات ايمني، مي توانيد نسبت به تعمير تلويزيون آسيب ديده در آب اقدام كنيد.

 

تعمير تلويزون آبخورده

 

باز كردن تلويزيون

پيچ تلويزيون خود را مطابق روش باز كردن آن باز كنيد. سپس بردهاي مدار را در معرض ديد قرار دهيد. پس از جدا كردن بردهاي مدار، آنها را از بقيه تلويزيون جدا كنيد.

استفاده از بسته هاي سيليكاژل

پس از جدا كردن بردهاي مدار، آنها را داخل كيسه اي از بسته هاي سيليكاژل قرار دهيد. سيليكاژل مي تواند به خشك كردن اجزاي مرطوب تلويزيون شما كمك كند. قسمت هاي مرطوب را يك شب در بسته هاي سيليكاژل بگذاريد.

اگر در جدا كردن تخته‌ها مشكل داشتيد، ژل سيليكا را روي آن‌ها قرار دهيد يا آن‌ها را تا حد امكان نزديك نگه داريد. از آنجايي كه سيليكاژل براي خشك كردن اجزا به اين ترتيب سخت تر است، آنها را حداقل دو روز بگذاريد. اگر منطقه شما مرطوب است، بسته هاي سيليكون ژل را بيشتر در نزديكي تخته ها قرار دهيد. اطمينان حاصل كنيد كه آب را از اجزاي تلويزيون خارج كرده ايد. مي توانيد از جاروبرقي و پارچه هاي پارچه اي نيز استفاده كنيد.

تميز كردن تلويزيون

صفحه مدار خود را با الكل پاك كنيد تا زنگ زدگي يا خوردگي از بين برود. با اين حال، مطمئن شويد كه به قطعات بيشتر آسيب نرسانيد. سپس دوباره آن را خشك كرده و دوباره نصب كنيد. ببين پاور ميشه يا نه اگر نه، با يك متخصص تماس بگيريد.

اقدامات پيشگيرانه براي محافظت از تلويزيون

بسياري از ما نمي توانيم تلويزيون خود را از دست بدهيم، و نه زمان و منابعي براي تعمير آنها داريم. به همين دليل است كه ما اين اقدامات را براي افزايش عمر تلويزيون شما در نظر گرفتيم.

نگهداري و دوري از دماي سرد

دماي سرد به تلويزيون شما آسيب مي رساند زيرا باعث ايجاد تراكم مي شود كه به اجزاي تلويزيون شما نفوذ مي كند. به همين دليل است كه نبايد تلويزيون خود را در زمان يخ زدن روشن كنيد.

پيشنهاد مقاله: seems.blog***.net

جاروبرقي تلويزيون

تراكم ناشي از دماي سرد تنها چيزي نيست كه از تلويزيون شما نفوذ مي كند و به آن آسيب مي رساند. گرد و غبار نيز مانند تراكم به تلويزيون شما آسيب مي رساند.

آنها داخل مي شوند و باعث آسيب مي شوند، در حالي كه گرد و غبار باعث مي شود تلويزيون شما به آرامي پاسخ دهد. براي از بين بردن گرد و غبار تلويزيون خود مي توانيد از پمپ هاي خلاء الكترونيكي استفاده كنيد.

 

تعميرات تلويزيون آبخورده

 

قرار دادن تلويزيون در مكاني با تهويه مناسب

تلويزيون شما نيز نياز به تنفس دارد، بنابراين بهتر است آنها را در محلي با تهويه مناسب قرار دهيد. اين به اين دليل است كه به دليل استفاده از برق مقدار قابل توجهي گرما توليد مي كند. اگر تلويزيون شما فضاي تنفسي داشته باشد، مي تواند خود را خنك كند و در نهايت گرم نمي شود.

استفاده از يك تنظيم كننده ولتاژ يا محافظ برق

اگر به طور مكرر برق در منطقه شما قطع مي شود، دستگاه هاي شما در برابر افزايش ولتاژ آسيب پذير هستند، كه مي تواند به طور قابل توجهي به وسايل الكترونيكي شما آسيب برساند. اين خبر وحشتناكي نه تنها براي تلويزيون شما بلكه براي ساير وسايل الكترونيكي شماست، به همين دليل استفاده از تنظيم كننده ولتاژ توصيه مي شود.

تميزش كردن و پاك كردن رطوبت

اين يك نكته ساده است اما اغلب ناديده گرفته مي شود. تميز كردن تلويزيون ضروري است زيرا از تجمع گرد و غبار و نياز به تعمير تلويزيون آبخورده جلوگيري مي كند. همچنين از اين طريق مي توانيد به تلويزيون خود دقت كافي داشته باشيد و در صورت بروز مشكل آن را بررسي كنيد. با اين حال، به ياد داشته باشيد كه هنگام تميز كردن تلويزيون خود از آب استفاده نكنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۰:۳۲ توسط:ortega موضوع:

دليل زرد شدن فرش بعد از شستشو

فرش يكي از لوازم اصلي هر خانه اي است كه زيبايي و اصالت را براي هر فضايي به ارمغان مي آورد. وقتي فرش آسيب مي بيند زيبايي آن نيز تحت تاثير قرار مي گيرد. يكي از آسيب هاي رايج آن زرد شدن فرش است. در اين مقاله به دلايل زرد شدن اين وسيله كاربردي مي پردازيم و سپس راهكارهايي براي رفع زردي فرش پس از شستشو ارائه مي دهيم. پس تا آخر با ورنپ همراه باشيد.

زرد شدن فرش دلايل متعددي دارد كه يكي از مهمترين آنها شستن فرش است. دليل اين امر حساسيت الياف و تاب آنهاست كه در تماس با مواد شيميايي واكنش نشان مي دهد. بنابراين اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه جنس فرش خود را شناسايي كنيد و پس از آن فرش خود را به قاليشويي شربت اوغلي بسپاريد.

در مرحله بعد بايد ابزار و روش مناسب شستشوي فرش خود را در نظر بگيريد. بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد تا نگران آسيب ديدن فرش خود نباشيد اين است كه آن را نزد يك قاليشويي معتبر ببريد. در ادامه دلايل زرد شدن فرش پس از شستشو را با هم بررسي مي كنيم.

استفاده از مواد شوينده اشتباه

هر فرش با توجه به نوع الياف خود مواد شوينده مخصوص به خود را دارد. اگر طبق آن ماده شوينده مناسب انتخاب نكنيد، به دليل خاصيت اسيدي با فرش واكنش نشان داده و نتيجه آن زرد شدن آن خواهد بود. استفاده از پودر ماشين لباسشويي به عنوان شوينده نيز همين واكنش را با فرش نشان مي دهد و به بافت آن آسيب مي رساند.

عدم گردگيري فرش

يكي از كارهايي كه مي توانيد براي جلوگيري از زرد شدن فرش بعد از شستشو انجام دهيد، گردگيري آن است. گردگيري يكي از مراحل مهم در شستشوي اين دستگاه است كه انجام آن قبل از شروع فرآيند شستشو حائز اهميت است. اگر قبل از شستشو اين كار را انجام ندهيد، گرد و غبار موجود در فرش به گل تبديل مي شود و اين يكي ديگر از دلايل تيره و زرد شدن فرش شما است.

 

زرد شدن فرش

 

خشك نشدن كامل فرش پس از شستشو

باقي ماندن آب در فرش پس از شستشو نيز يكي از دلايل زردي آن است. اگر مي خواهيد فرش شما در اثر شستشو آسيبي نبيند، بايد از خشك شدن كامل آن اطمينان حاصل كنيد. ممكن است هنگام شستشو متوجه زرد شدن ريشه فرش نشويد زيرا كاملاً خشك نشده است. زيرا براي اين اتفاق كمي زمان مي برد.

پس از پهن كردن فرش مجدداً آبكشي كنيد

پس از پهن كردن فرش، ديگر آن را آبكشي نكنيد، زيرا باعث زرد شدن ريشه هاي فرش و از بين رفتن زيبايي آن مي شود.

راه هاي جلوگيري از زرد شدن فرش

تا اينجا متوجه شديم كه چه چيزي باعث زرد شدن فرش مي شود. اما يك سوال پيش مي آيد كه راه هاي جلوگيري از زرد شدن ريشه فرش چيست؟ در پاسخ بايد گفت كه شستشوي صحيح به جلوگيري از آسيب ديدن فرش شما كمك مي كند. بنابراين اگر به دنبال جلوگيري از اين اتفاق هستيد، هنگام شستشوي فرش به نكات زير توجه كنيد:

از مواد شوينده با اسيديته كم استفاده كنيد

در مرحله اول پس از تهيه ماده شوينده اي كه خاصيت اسيدي پاييني دارد، آن را با آب ولرم مخلوط كنيد. استفاده از آب سرد يا گرم باعث آسيب جدي و بيشتر از زرد شدن فرش به فرش مي شود. سپس از يك اسفنج يا ابر استفاده كنيد و بگذاريد مخلوط مواد شوينده و آب روي فرش بماند تا هوا خشك شود.

از مخلوط نمك و سركه سفيد استفاده كنيد

مخلوط نمك و سركه يكي از كم ضررترين مواد شوينده براي تميز كردن فرش شماست. اين مخلوط حتي مي تواند زردي فرش را با چاي پاك كند. تنها مشكل اين روش زمان بر بودن آن است.

مقالات مرتبط در : ostad.hamrahblog.com

نمك و سركه را بايد به نسبت با هم مخلوط كنيد. براي دو قاشق چايخوري نمك و دو قاشق غذاخوري سركه سفيد، به يك و نيم پارچ آب نياز داريد. سپس يك پارچه توري را به اين مخلوط آغشته كنيد و آن را روي فرش خود بكشيد. در نهايت به نتيجه دلخواه خواهيد رسيد.

 

پاك كردن زردي فرش

 

از مخلوط جوش شيرين و سركه استفاده كنيد

اگر مي خواهيد ريشه هاي زرد فرش خود را با كمك اين مخلوط بشوييد، بايد جوش شيرين و سركه را با هم مخلوط كنيد. با 2 قاشق غذاخوري سركه، 2 قاشق غذاخوري جوش شيرين و يك و نيم پارچ آب تركيب مناسبي براي شستن فرش خود خواهيد داشت.

پس از درست كردن مخلوط، پارچه توري را به آن آغشته كرده و روي قسمت هاي زرد فرش بكشيد. اين كار مي تواند ظاهر فرش شما و همچنين ريشه هاي آن را كاملا تميز كند.

از يك پارچه مرطوب استفاده كنيد

در بسياري از موارد زردي و لك به راحتي از روي فرش شما پاك مي شود و نيازي به استفاده از مواد شوينده و تركيبات قوي نداريد. در اين مواقع مي توانيد از پارچه تميز استفاده كنيد. آن را خيس كنيد و روي نواحي زرد فرش بماليد تا از بين برود.

از شامپو فرش استفاده كنيد

استفاده از شامپو فرش يكي از رايج ترين راه هاي رفع زردي فرش كرم است. اگر فقط قسمت هايي از فرش نياز به تميز كردن داشته باشد، استفاده از آن نتيجه خوبي خواهد داشت.

شركت هاي مختلف از دستورالعمل هاي متفاوتي پيروي مي كنند. بنابراين در مرحله اول توضيحات شامپو فرش را از پشت بخوانيد. سپس طبق دستور با آب مخلوط كنيد.

براي تميز كردن فرش بايد از شامپو استفاده كنيد. بنابراين شامپو فرش و مخلوط آب را خوب با هم مخلوط كنيد تا كف كند. سپس با اسفنج مخلوط را روي فرش پخش كنيد. پس از خشك شدن فرش به نتيجه دلخواه خواهيد رسيد.

از صابون لباسشويي استفاده كنيد

صابون لباسشويي نيز يكي از مواد شوينده كم ضرر براي فرش است كه به راحتي در دسترس افراد قرار مي گيرد. اگر فرش شما بعد از شستن زرد شد، مي توانيد با كمي صابون آن را تميز كنيد. ابتدا قسمت زرد فرش را براي اين كار خيس كنيد. سپس از صابون استفاده كنيد و آن را بشوييد. با اين روش مي توانيد مشكل زرد شدن فرش دستباف را نيز حل كنيد. در نهايت فراموش نكنيد كه فرش خود را با حوله خشك كنيد. اين روش براي بسياري از فرش هايي كه آسيب جدي نديده اند مفيد است. اگر هم حوصله چنين كارهايي را نداريد مي‌توانيد از خدمات قاليشويي شربت اوغلي استفاده كنيد تا با خيال راحت فرش را با كيفيت كاملا مناسب به شما تحويل دهد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۹:۴۰ توسط:ortega موضوع: