عمومي عمومي .

عمومي

تعمير مانيتور به صورت تخصصي

تعمير مانيتور سامسونگ يك از خدمات پايه و البته تخصصي است كه در نمايندگي تعميرات سامسونگ با بالاترين كيفيت ارائه مي شود. نمايندگي مانيتور تي وي در حوزه تعميراتات تلوزيون و مانيتور سابقه بسيار طولاني دارد؛ به گونه اي كه مدت هاست گوي سبقت را از ساير مراكز ربوده است.

مركز تعمير مانيتور سامسونگ با در اختيار داشتن تكنسين ها و متخصصان حرفه اي و زبده توانسته است به يكي از بهترين ارائه دهندگان خدمات تعميرات و فروش تلويزيون و مانيتور در ايران تبديل شود. در مركز تعمير مانيتور سامسونگ براي تعميراتات از ابزارآلات ويژه و فوق تخصصي استفاده مي شود كه همين امر باعث شده كه خدمات اين مركز در نوع خود بي رقيب و بي همتا باشد.

نكات مهم در تعمير مانيتور SAMSUNG

اختلالات گاه و بي گاه در مانيتور تي وي يكي از رايج ترين مشكلاتي است كه مصرف كنندگان اين كالاي پر مصرف با آن مواجه مي شوند. مثلا زماني كه تلويزيون روشن است و به نظر مي رسد كه به درستي كار مي كند، ناگهان خاموش مي شود. اين مشكل از جمله مشكلات اپيدمي در انواع تي وي هاست. بايد توجه داشته باشيد كه در تعمير مانيتور سامسونگ به يك مركز مجاز و رسمي و تخصصي نياز داريد در غير اين صورت صدمات جبران ناپذيري به دستگاه وارد خواهد آمد كه ترميم آن بسيار پيچيده و گاهي غير ممكن خواهد بود.

تعمير مانيتور به صورت تخصصي

با يك انتخاب هوشمندانه، تعمير مانيتور سامسونگ به راحتي و با اطمينان انجام خواهد شد. به اين ترتيب با صرف وقت و هزينه كمتر به نتيجه بهتر و مورد قبول خود خواهيد رسيد. ما در واحد تعمير مانيتور سامسونگ تكريم و رعايت حقوق مشتري را حق مسلم او مي دانيم و تعصب ويژه اي در اين زمينه داريم؛ رعايت اين نكته باعث گرديده كه سطح كيفي خدمات اين مركز جايگاه ويژه داشته و هيچ رقيبي توانايي دست اندازي به اين جايگاه را نداشته باشد.

خدمات تعمير مانيتور سامسونگ

اقداماتي همچون بررسي قطعات، عيب يابي تخصصي، تعمير مين برد، تعمير برد تغذيه، تعمير و تعويض برد پاور، تعويض مدارهاي آسيب ديده، تعويض خازن هاي معيوب، تعمير و تعويض فلت، تعويض كابل هاي آسيب ديده و تعويض نمايشگر، مهم ترين خدمات تعمير مانيتور سامسونگ به شمار مي روند. تمامي اين سرويس ها داراي ضمانت نامه رسمي و معتبر مركز سخت افزار ايران هستند. اين يعني تمامي قطعات استفاده شده اصل بوده و امكان پيگيري تا مدت زمان تعيين شده نيز وجود دارد.

تعميرات نمايشگر سامسونگ قديمي (crt)

تعمير مانيتور سامسونگ، شامل ترميم نمايشگرهاي قديمي يا crt هم مي شود. اين مدل نمايشگر، با توجه به ساختار متفاوتي كه دارند، بايد به شكل متفاوتي هم ترميم شوند. اين مدل ها داراي لامپ هاي crt بودند كه وضوح تصوير كمتري در مقايسه با مدل هاي ال سي دي دارند. امواج مغناطيسي گوشي موبايل و آهنربا روي مانيتورهاي CRT تاثير گذاشته و تصوير آنها را به هم مي ريزند. نكته ديگر اين كه تعمير نمايشگر سامسونگ قديمي، نياز به ابزار و تجهيزات خاصي داشته و بايد توسط تعميركاران مجرب و دوره ديده انجام شود.

خرابي جك آداپتور

يكي از مشكلاتي كه در مانيتورها ايجاد شده و نياز به ترميم تخصصي دارد، خرابي جك آداپتور است. عواملي همچون ضربه، به اين بخش آسيب رسانده و آن را از كار مي اندازند. در اين صورت احتمال روشن نشدن يا خاموش شدن ناگهاني دستگاه وجود دارد. خوشبختانه در بيشتر موارد، امكان تعمير جك آداپتور نمايشگر سامسونگ و ديگر برندها وجود دارد. با اين حال در صورت نياز به تعويض اين بخش، تيم تعميرمانيتور سامسونگ، تنها از نمونه اورجينال استفاده مي كنند.

معيوب شدن پيكسل ها

گاهي بايد براي تعمير نمايشگر سامسونگ يا ديگر برندها، پيكسل هاي آسيب ديده ر ا ترميم كرد. اگر پيكسل هاي صفحه نمايش بسوزند يا درست كار نكنند، روند نمايش تصوير هم مختل مي شود. براي شناسايي پيكسل هاي خراب از ابزار مخصوصي به نام LCD2 استفاده مي شود. در اين نرم افزار، حالت Fix My Screen نيز وجود دارد كه امكان اجراي آزمون هاي موجود را براي مدت زمان بيشتري به كاربر مي‌دهد تا احياي پيكسل هاي آسيب ديده به خوبي انجام شود.

مركز تعمير مانيتور سامسونگ

متخصصان ما در واحد تعمير مانيتور سامسونگ همه خدمات مربوط به تعميرات، ترميم، بازسازي و تعويض قطعات مانيتور تلويزيون سامسونگ را به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي انجام مي دهند. خط تعميراتات اين واحد كاملا جداگانه و منفك از هم است و بسته به اختلال موجود در مانيتور هر يك از اين واحد ها كار خود را شروع خواهند كرد. پر واضح است كه با اجراي چنين برنامه دقيق و مدوني كيفيت سرويس دهي در بهترين حالت ممكن قرار خواهد گرفت و رضايت مشتري را جلب خواهد كرد.

شايد يادآوري اين نكته نيز خالي از لطف نباشد كه مشتري در مركز تعمير مانيتور سامسونگ، تمام هزينه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحاديه مربوطه پرداخت مي كند و از قبل هم در جريان اين هزينه ها قرار خواهد گرفت. ما به جرات ادعا مي كنيم كه دستگاه هاي تعميرات شده در اين مركز با اجراي اقدامات حرفه اي و كارشناسانه متخصصين ما، كيفيت ابتدايي خود را باز خواهند يافت و كارايي يك دستگاه نو را خواهند داشت.

واحدهاي تعمير مانيتور

ما يك مركز كاملا تخصصي و ويژه هستيم. در مركز تعمير مانيتور تمامي خدمات به صورت جداگانه و تخصصي ارائه مي شود، لذا مشتريان گرامي در هنگام مراجعه بايد اين نكته را مد نظر قرار دهند و به واحدي مراجعه كنند كه مربوط به مشكل اختصاصي دستگاه خودشان است. اين مركز زير نظر چشمان دقيق و روحيه سخت گيرانه مديريتي قوي اداره مي شود؛ از همين روست كه متخصصان اين مركز با بالاترين دقت ممكن خدمات تعميرات را انجام مي دهند. فراموش نكنيد كه تجربه و سابقه طلايي كارشناسان ما در ارائه برترين خدمات تعميراتي بي تاثير نيست. كارشناسان خبره ما با اجراي صحيح مراحل عيب يابي تمام پروسه تعميرات را به درستي انجام خواهند داد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۶:۱۹ توسط:ortega موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :