عمومي عمومي .

عمومي

مركز تعميرات سامسونگ

تعويض گلس موبايل Samsung

براي افزايش ضريب امنيت تاچ و ال سي دي گوشي هاي هوشمند، قطعه اي تحت عنوان گلس در اين دستگاه ها تعبيه شده است. تعويض گلس موبايل Samsung زماني انجام مي شود كه ال سي دي شكسته باشد و تاچ كار كند. در اين شرايط در واقع ال سي دي آسيبي نديده و گلس به جاي آن شكسته است. براي برداشتن گلس آسيب ديده و نصب گلس جديد به شكل بي نقص و كامل، بايد دقت بسياري به خرج داد.

اگر اين كار با فشار انجام شود، ممكن است ال سي دي آسيب ببيند. همچنين اگر هوا بين گلس و صفحه نمايش باقي بماند، هم دستگاه چهره زيبايي نخواهد داشت و هم احتمال آسيب ديدگي تاچ در درازمدت وجود دارد. تيم تعميرات موبايل سامسونگ، فرايند تعويض گلس گوشي سامسونگ را با استفاده از دستگاه لمينيت انجام مي دهند. اين دستگاه، سرعت عمل و دقت بسيار بالايي دارد و از نفوذ هوا و آلودگي زير گلس جلوگيري خواهد كرد.

گارانتي خدمات نمايندگي تعميرات

مديريت نمايندگي تعميرات سامسونگ همگام با سازمان هاي پيشرفته ارائه دهنده خدمات در دنيا بر ضرورت مديريت گارانتي و خدمات پس از فروش تأكيد ويژه‌اي دارد و تمامي خدمات ارائه شده در اين مركز تعميرات سامسونگ را به ويژه در پارت تعميرات موبايل سامسونگ گارانتي نموده است. گارانتي خدمات در نمايندگي تعميرات Samsung اگرچه بسته به نوع سرويس دريافت شده متفاوت است ليكن تمامي خدمات ارائه شده در اين مجموعه را شامل مي گردد. گارانتي خدمات ارائه شده دراين مركز تعميرات سامسونگ از آن روست كه تيمي متخصص از تعميركاران و كارشناسان فروش با نمايندگي تعميرات سامسونگ همكاري مي كنند و ميزان خطا در سرويسهاي ارائه شده بسيار اندك است.

نمايندگي تعميرات سامسونگ

فروشگاه مركز تعميرات سامسونگ ارائه دهنده كليه خدمات مرتبط با فروش گوشي هاي سامسونگ و خدمات پس از آن به هموطنان گرامي است. متقاضيان خريد هر يك از موبايل هاي سامسونگ مي توانند پس از مراجعه به نمايندگي تعميرات سامسونگ و دريافت تخصصي ترين مشاوره ها و راهنمايي هاي بايسته، كالاي مورد نياز خويش را دريافت نمايند. كارشناسان ما در نمايندگي تعميرات موبايل سامسونگ تخصصي ترين اطلاعات و راهنمايي هاي مورد نياز را در اختيار خريداران محترم قرار مي دهند و بدين واسطه، آنها را در لذتِ داشتنِ يك خريد مقرون بصرفه و مناسب ياري مي دهند.

تعميرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مركز تعميرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصي نيست و تمامي توليدات كمپاني سامسونگ را شامل مي گردد؛ از همين رو شما كاربران گرامي مي توانيد با مراجعه به اين مركز تعميرات سامسونگ تمامي خدمات مرتبط با تعميرات محصولات سامسونگ را دريافت داريد و دستگاه هاي معيوب خويش را تعمير و ترميم نماييد. با توجه به تنوع و گوناگوني موجود در محصولات ارائه شده از سوي كمپاني سامسونگ، در پارت هاي ارائه دهنده خدمات در اين مركز تعميرات سامسونگ نيز اين تنوع و گوناگوني مشاهده مي شود. به عبارتي ديگر در مركز تعميرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه – مثلاً در پارت نمايندگي تعميرات سامسونگ – و به دست كارشناسان همان حوزه ارائه مي گردد.

نمايندگي سامسونگ

نمايندگي سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باكيفيت رضايت تمامي كاربران سامسونگ را كسب نمايد. در اين راستا مديريت نمايندگي سامسونگ، تيمي از خبره ترين كارشناسان را به همكاري فراخوانده و پيشرفته ترين تجهيزات را در اختيار آنان قرار داده است. همكاري اين دو مجموعه، سبب گشته تا «كيفيت» و «دقت» جزء لاينفك تمام خدماتي گردند كه در اين مركز تعميرات سامسونگ ارائه مي گردد.

دارندگان و كاربران محصولات سامسونگ مي توانند با حضور در اين مركز تعميرات سامسونگ و مراجعه به پارت تخصصي مرتبط با محصول خويش تخصصي ترين خدمات مرتبط با تعمير، بهسازي، ترميم، ارتقا و سرويس را دريافت نمايند. كليه خدمات ارائه شده در اين مركز تعميرات سامسونگ به دليل اطمينان از سطح خُبرگي و تخصص كارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتي انجام مي پذيرد.

بازگشايي قفل تبلت با رمز عبور

هنگامي كه يك تبلت سامسونگ قفل است، مي توانيد به راحتي با وارد كردن رمز آن را باز كنيد، اما مواقعي وجود دارد كه رمز عبور را فراموش مي كنيد. در چنين مواردي، نحوه باز كردن قفل يك تبلت اندرويدي بدون رمز عبور غيرممكن يا بسيار دشوار به نظر مي رسد. با اين حال، برخي از گزينه هاي آسان وجود دارد كه به شما كمك مي كند قفل دستگاه تبلت سامسونگ خود را باز كنيد حتي اگر الگو، رمز عبور و غيره را فراموش كرده ايد.

بنابراين، در اين مقاله، ما موثرترين راه حل ها را در مورد نحوه باز كردن قفل تبلت در صورت فراموش كردن گذرواژه خود پوشش مي دهيم! اين كه آيا تبلت شما با گذرواژه، پين، الگو يا اثر انگشت قفل شده است، اين راه حل ها بي عيب و نقص كار خواهند كرد!

روش هاي باز كردن

هنگام تنظيم قفل براي تبلت سامسونگ خود، به طور كلي 3 گزينه براي قفل كردن داريد كه شامل رمز عبور، پين يا الگو است. بنابراين، "نحوه باز كردن قفل تبلت اندرويد" وضعيت شگفت انگيزي نيست اگر رمز عبور، پين يا الگوي صحيح را بدانيد.

براي بازگشايي قفل تبلت سامسونگ با پين، گذرواژه يا الگوي صحيح، كافي است تبلت را باز كرده و رمز عبور يا پين را وارد كنيد. در مقابل، اگر الگو را تنظيم كرده ايد، كافي است با اتصال نقاط الگو را بكشيد و قفل تبلت سامسونگ شما فوراً باز مي شود!

اين همه در مورد چگونگي بازگشايي قفل تبلت هنگامي كه رمز عبور مشخص شد، بود! حال، بياييد نگاهي بيندازيم كه در صورت فراموش كردن رمز عبور، چگونه قفل تبلت خود را باز مي كنيد!

چگونه قفل را بدون رمز عبور باز كنيم؟

باز كردن قفل يك تبلت سامسونگ بدون رمز عبور ممكن است بسيار چالش برانگيز باشد، اما با ابزارهاي مناسب در دست. آنطور كه به نظر مي رسد سخت نيست! بنابراين، در اينجا ليستي از 4 روش اصلي است كه مي توانيد براي باز كردن قفل تبلت هنگام فراموش كردن رمز عبور استفاده كنيد.

روش 1: بازگشايي قفل تبلت از طريق قابليت Unlocker

DroidKit يك ابزار تبلت سامسونگ Unlocker عالي است كه به شما كمك مي كند قفل تبلت سامسونگ خود را بدون رمز باز كنيد! با ويژگي هاي عالي و سازگاري بالا.

اين ابزار به عنوان يكي از توصيه شده ترين ابزارها در مورد باز كردن قفل دستگاه، از برداشتن تعداد انگشت شماري از انواع رمز عبور كه شامل پين ها، الگوها، اثر انگشتان، شماره هاي ديجيتالي، شناسه چهره و غيره از iPad شما است پشتيباني مي كند. با استفاده از DroidKit، مي توانيد رمز عبور را به سرعت حذف كرده و در چند مرحله به تبلت سامسونگ خود دسترسي پيدا كنيد.

مرحله 1. ابزار DroidKit را روي رايانه خود نصب و اجرا كنيد و به حالت "باز كردن صفحه" در رابط اصلي برويد تا روند باز كردن قفل را آغاز كنيد.

مرحله 2. در صفحه "باز كردن صفحه"، تمام يادداشت ها را با دقت بخوانيد و پس از اتصال تبلت سامسونگ خود از طريق كابل USB، روي دكمه "شروع" كليك كنيد.

مرحله 3. اكنون، دستورالعمل هاي روي صفحه را با دقت دنبال كنيد تا تبلت خود را در حالت بازيابي قرار دهيد. با اين كار الگوهاي حافظه پنهان در تبلت شما پاك مي شود و در عرض چند دقيقه قفل صفحه تبلت تبلت سامسونگ به طور خودكار ناپديد مي شود.

مرحله 4. حذف كلمات عبور از تبلت سامسونگ خود با ابزار DroidKit بدون هيچ زحمتي و ساده بود!

service-samsung.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۹:۲۱ توسط:ortega موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :